НАЙ-ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
За пратки доставяни с куриерска фирма Еконт имаш на разположение 7 работни дни, за да вземеш пратката си от техен офис.
Ако след като си регистрирал своята поръчка си установил, че въведените данни не са коректни и желаеш да се променят по някаъв начин (на фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържеш с нас на посочения телефон или на формуляра за връзка с нас, който може да откриеш тук. Важно е да знаеш, че промяна по фактурата може да бъде направена ако поръчката е фактурирана в рамките на 35 дни.
Провери дали продукта е годен за връщане и след това попълни Формуляра за връщане на продукт, но не и по-късно от 14 календарни дни след получаването/вземането му. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.
Сумата ще ти бъде възстановена в срок от най-много 14 дни след получаване на върнатия продукт. Парите ще бъдат преведи по банковата сметка, която си посочил във формуляра. Ако си заплатил чрез карта, стойността ще ти бъде върната на картата, с която си платил.
Продуктът може да бъде върнат, ако е в същото състояние, в което е бил доставен ( няма драскотини, увреждания, непълен комплект аксесоари, увредена опаковка /кутия, токови удари ) и не е част от изключенията, посочени тук.
Трябва да попълниш Формуляра за връщане на продукт до 48 часа от доставката му.